Achtergrond
De manier waarop consumenten kopen is de afgelopen tien jaar enorm veranderd. Onderzoek toont aan dat de consument meer dan 60% van het aankoopproces heeft doorlopen voordat hij contact met jouw organisatie opneemt. Als hij al contact opneemt met jouw organisatie en niet met je concurrent.
Hoe zorg je ervoor dat jouw organisatie inspeelt op dit veranderde koopgedrag? Hoe pas je je marketingstrategie aan? Hoe verander je je salesteam om hier goed mee om te gaan?
Inhoud
Tijdens de inbound marketing workshop krijg je de antwoorden op deze vragen. In een sessie van vier uur leert het team hoe de wereld is veranderd, wat inbound marketing precies is en hoe je die methode kunt gebruiken om de veranderingen het hoofd te bieden.
We kijken naar Buyer Personas en hun rol in een goede inbound marketingstrategie. Vervolgens maken we een start met de eerste Buyer Persona van jouw organisatie.
Ik leer je ook wat de Buyers Journey is en hoe we die kunnen gebruiken om jullie marketingstrategie te verbeteren.